اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی برای اصلاح ساختار انرژی
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شبكه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران(شاتا) 'محمود دودانگه ' درخصوص هدف‌گذاری‌های صورت گرفته صندوق توسعه ملی برای سال 91، گفت: توسعه سرمایه‌گذاری در بازارهای پولی و مالی خارجی از محل منابع صندوق توسعه ملی ازجمله برنامه‌های این صندوق برای سال آینده است.

وی با بیان این مطلب كه گسترش تعاملات در بازارهای خارجی شرایط مناسبی را برای اقتصاد كشور فراهم خواهد كرد، گفت: این امكان وجود دارد كه از منابع صندوق برای توسعه سرمایه‌گذاری در بازارهای پولی و مالی بین‌المللی استفاده شود. برهمین اساس با به‌كارگیری مشاور، باید فرصت های سرمایه گذاری در بازار سرمایه و بنگاه های كشورها شناسایی و نسبت به انجام آن اقدام شود.

عضو صندوق توسعه ملی با تاكید بر ضرورت مهندسی مالی بازارهای پولی و مالی بین‌المللی این مهم را گامی در راستای توسعه اقتصادی كشور دانست.

وی با اشاره به اینكه 35 درصد منابع صندوق در حوزه صنعت و معدن و 20 درصد در حوزه صادرات كالا و خدمات اختصاص خواهد یافت،افزود : بخش‌های مولد باید به اولویت‌های سرمایه‌گذاری تبدیل و امكان جهش صادرات در كشور فراهم شود.

وی افزود: از طرف دیگر با توجه به اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها این امكان وجود دارد كه منابع صندوق در بازسازی و بهینه‌سازی مصرف انرژی و اصلاح ساختار انرژی مورد استفاده قرار گیرد.

اقتصام**3917**1601





:: برچسب‌ها: روز , باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: